Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Catrice Products Leaving Soon - 2014 Summer / Kifutó Catrice termékek - 2014 nyara


Elérkezett a nyár, ami egy újabb Catrice készletsöprést jelent. Nagyon bosszant, hogy ha találok valamit, ami beválik, akkor nem ülhetek nyugodtan, mert biztosan megszűnik. Persze most is így jártam pár termékkel. A megszűnő termékek pedig a következők:

It is July and that means lot of Catrice goodies will leave the permanent range. I am so mad, you have no idea. Some of my all-time favourites will be discontinued as well.



A szemhéjbázis nem véletlenül szűnik meg, én az enyémet teljesen kiszáradva vettem anno, nem lehet vele dolgozni. Mivel le volt ragasztva, ezért ellenőrizni sem tudtam, hogy milyen állagú, mielőtt megvettem.

The eye primer will be discontinued for a reason. I bought mine a year ago and it was completely dried out. I can't work with it. Since it was sealed, I couldn't check it if it was dry or not.






A loose powder évek óta nagy kedvencem, le se lehet robbantani alóla a sminket. Miért is ne szűnne meg?!

The loose powder is a HG product of mine, it beats the MUFE HD powder as well. I am so mad, soooo mad.


A BB krémet két hete vettem meg, így most igyekezhetek a teszt megírásával. A light-reflecting korrektor tollal is ez a helyzet. 

I bought the BB cream and the light-reflecting concealer like 2 weeks ago, so now I have to hurry with the reviews. Too bad they are discontinuing the BB cream, it is awesome.



Don't even get me started on the nail polishes.

Mit gondoltok? Én nagyon mérges vagyok. Ebben a hónapban már van pár kiadásom, így elég kicsi az esélye, hogy vegyek backupot bármiből is, ami eddig bevált.

What do you think? I am beyond angry. I can't really afford shit in this month, so buying backups is almost impossible for me this time.

Viszont! Hihetetlen mennyiségű új termék érkezik, szuper dolgokkal. Figyeljétek a blogot! ;)

Oh also, this is my 300th post!
Ez a 300. bejegyzésem!

New Catrice products 2014 Fall/Winter: PART 1, PART 2, PART 3
Új Catrice szortiment 2014 ősz / tél: 1. rész, 2. rész, 3. rész

~ Ev


Yorum Gönder

0 Yorumlar